Het werken als zzp’er brengt een hoop voordelen met zich mee. Zo kun je zelf je eigen tijd indelen, zelf kiezen of je een project aanneemt en alle werkzaamheden die je uitvoert, voer je voor jouw eigen bedrijf uit. Ideaal, toch? Toch komen er bij het zelfstandig ondernemerschap een stuk meer verantwoordelijkheden kijken dan bij het werken in loondienst. Opeens ben je niet alleen loodgieter, hovenier, timmerman of schilder: vanaf het moment dat jij zzp’er wordt moet jij je ook bezighouden met administratie en toekomstig werk. De oplossing? Als zzp’er aan de slag via Verdo Werkt en zo de payroll activiteiten uit handen geven!
Bij Verdo is het doel: ontzorgen en bouwen aan succes! Wanneer je als zzp’er via Verdo Werkt aan de slag gaat, nemen wij daarom een hoop taken en zorgen uit handen. Wij zorgen voor de volgende punten:
Voor een goede samenwerking hebben wij het volgende van je nodig:
Daarnaast hebben wij de volgende documenten nodig:
Ben jij geïnteresseerd in een samenwerking met Verdo Werkt? Neem contact met ons op! Bel naar ons kantoor op 0318 576 502 of mail naar cv@verdowerkt.nl. Ben jij als zzp’er actief binnen de techniek? Dan is het mogelijk om rechtstreeks te mailen naar techniek@verdowerkt.nl. Als laatste is het natuurlijk ook altijd mogelijk om langs te komen bij ons kantoor in Renswoude. Wanneer je contact met ons opneemt, zorgen wij ervoor dat je gekoppeld wordt aan de juiste contactpersoon. Zo wordt je meteen goed geholpen!